lauantai 3. toukokuuta 2014

jewel tones



Tämä oli erään aurinkoisen ja lämpimän päivän asu ennen tätä takatalvea (räntää ja lunta, seriously??). Smaragdinvihreä on yksi mun ehdottomista lempiväreistä ja se yhdistettynä pinkkiin ja denimiin niin muuta ei tarvitakkaan. Tykkään edelleen valtavasti tosta H&M:n hameesta vaikka se onkin mulle tällä hetkellä vähän liian iso. Pitäis jaksaa ottaa se neula ja lanka kauniiseen käteen niin pääsis noista tänhetkisistä hakaneulaviritelmistä eroon :D

Tajusin tossa että mullahan on kesälomaa viikon verran jo ensi kuussa enkä ole vielä suunnitellut yhtään miten sen viettäisin. Muutenkin kaikki kesälomasuunnitelmat on vielä ihan auki, mä oon niin huono tekemään päätöksiä ja suunnitelmia. Olin miettinyt erään ratsastusloman varaamista jo jonkin aikaa mutta näköjään mietin liian kauan sillä se olikin jo täynnä kun pari päivää sitten tarkistin. Eli se siitä sitten. Syksyllä ollaan kyllä menossa kaverin kanssa Espanjaan mutta kesälläkin olisi kiva keksiä jotain. Alkaa tosiaan vaan aika käymään vähiin. Kai mun on kohta alettava suosiolla seuraamaan äkkilähtöjä :D
__________________________________

paita - h&m
hame - h&m
laukku - lindex
kello - yves camani
rannekorut - bijou brigitte, h&m
nilkkurit - h&m


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti