maanantai 2. kesäkuuta 2014

pink is always a good idea


Pinkki H&M:n hameeni on ollut käytössä harva se päivä mutta siihen ei vaan millään meinaa kyllästyä. Se on malliltaan, materiaaliltaan ja erityisesti väriltään ihan täydellinen! Olen varmaan sanonut ennenkin, mutta tässä on materiaali tosiaan vähän laadukkaamman tuntuista joten uskon että tulee kestämään käyttöä mainiosti.

Kaivoin kaapista esiin myös verkkopaitani joka on mulla kesäisin aina kovassa käytössä. Se on loistava esimerkiksi bikinien päälle heitettäväksi rannalla tai muuten vaan kun haluaa ylleen jotain peittävää mutta silti vilpoista. Tällä kertaa puin sen ihan perusvalkoisen t-paidan päälle.

Asiasta kukkaruukkuun, mua pääsi puremaan punkki eilen ja vaikka se saatiin poistettua asianmukaisesti eikä se todennäköisesti ehtinyt kauaa iholla olemaan niin silti mulla on kokoajan sellanen tunne että ihan varmasti se oli just sellainen punkki jolla on kaikki maailman borrelioosit ja aivokuumeet sun muut. Yök. Ois niin mun tuuria, vaikka ainakaan aivokuumetta ei pitäis näiden seutujen punkeilla esiintyä mutta silti. En kyllä myöskään ymmärrä mistä mä oon sen saanut koska ainoat ulkoilut viikonloppuna tais olla leffassa ja kaupassa käynti, eli missään puskissa en ole pahemmin pyörinyt. Näköjään niitä voi sitten tulla ihan mistä vaan eli kannattaa tosiaan tarkistella kroppaansa aina säännöllisin väliajoin noiden öttiäisten varalta.
_______________________________________

hame - h&m
t-paita - h&m
verkkopaita - vanha
kengät - nelly.com
clutch - h&m
aurinkolasit - seppälä
sormukset - h&m
kello - new look


2 kommenttia:

  1. ihana asu ja kiva kuvauspaikka! sait uuden lukijan, sen verran kivan tyylin ja laadukkaat kuvat omaat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos paljon :)) ja tervetuloa ;) Itsekkin pidän tuosta parkkihallista kuvauspaikkana siinä mielessä että siellä on jotenkin just oikea valo eli kuvat yleensä onnistuu siellä hyvin :)

      Poista